W ramach trwającej letniej kampanii Pepsi, we współpracy z Filmwebem – najpopularniejszym serwisem filmowym w Polsce, powstała pierwsza lista kin plenerowych, których partnerem jest marka Pepsi. Inicjatorem pomysłu jest agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, która odpowiada za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja Feeders.
Wakacyjne wieczory to idealny moment na seans filmowy w plenerze, dlatego letnia kampania marki Pepsi to nowa odsłona platformy komunikacyjnej „Czas na Film z Pepsi”, której elematami są dwa projekty: „Projekt Plaża” realizowany przez TVN oraz „Kina Letnie Pepsi”, które oferują kinomanom wyjątkowe doświadczenia filmowe pod gołym niebem.
Poza standardowymi działaniami promocyjnymi, powstała pierwsza lista kin letnich na Filmwebie, która w jednym miejscu zbiera cały repertuar kin plenerowych, których sponsorem jest marka Pepsi. Specjalna sekcja na stronie Filmwebu, z podziałem na różne miasta, pozwala użytkownikowi na łatwą nawigacje po nadchodzących wydarzeniach w okolicy. Teminy seansów zaplanowanych na sierpień można znaleźć tutaj: https://www.filmweb.pl/kinaletnie. Akcję wspiera kampania w social mediach i display.