W ramach promocji filmu „Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago.
Akcja promocyjna odbyła się na Twitchu podczas streamów popularnych twórców gamingowych. W trakcie trwania transmisji zainscenizowane zostały problemy techniczne, przez które w pokojach streamerów światła zaczęły migotać, pojawiały się niepokojące cienie, a z głośników dobiegały podejrzane dźwięki. W kulminacyjnym momencie transmisje na żywo zaczęły się cofać. Po całym wydarzeniu zaskoczeni widzowie zobaczyli napisy promujące premierę filmu. Kampania była przełamaniem konwencji Twitcha i pierwszą akcją, która wykorzystała charakter tej platformy w tak nieoczywisty sposób. Motyw cofania akcji nawiązuje bezpośrednio do zwiastuna filmu „Omen: Początek”, w którym również wykorzystano ten trik.
– Widzowie Twitcha są przyzwyczajeni do treści reklamowych, jednak występują one zazwyczaj w podobnych schematach. Chcąc zwrócić uwagę odbiorców, zdecydowaliśmy się na kampanię, która nie tylko wychodzi poza schemat lokowania treści promocyjnych, ale poza fundamentalne założenia platformy Twitch. Gdy transmisje na żywo nagle zaczęły się cofać, uzyskaliśmy efekt prawdziwego niepokoju, puszczając oko do wszystkich, którzy lubią się bać – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w Gamesecie (Grupa Lifetube)
Film „Omen: Początek” to horror, który miał swoją premierę 5 kwietnia, jako prequel znanej fanom horrorów serii Omen. Do współpracy przy kampanii zaangażowani zostali popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. Oprócz Twitcha, świadczenia promujące film pojawiły się także na Instagramie oraz TikToku zaangażowanych twórców.