Już 26 marca 2024 r. odbędzie się inauguracja pierwszej edycji konferencji SForce Day 2024, czyli rewolucyjnej konferencji, skierowanej do profesjonalistów i pasjonatów Salesforce w Polsce.
SForce Day 2024 to konferencja stworzona z myślą o architektach, konsultantach, programistach, specjalistach AI, ekspertach ds. danych, bezpieczeństwa, administratorach sieci oraz przedstawicielach wiodących firm. Konferencja zapewnia niepowtarzalną okazję do zanurzenia się w świecie najnowszych technologii, narzędzi i strategii biznesowych, które kształtują oblicze dzisiejszego IT.
Wydarzenie odbędzie się w prestiżowym Warsaw Financial Center, zlokalizowanym przy ulicy Emilii Plater 53, na 23. piętrze, w sercu Warszawy.
Bilety na SForce Day 2024 są bezpłatne, jednak uczestnicy zobowiązani są do rejestracji, która gwarantuje miejsce na wydarzeniu. Jest ona dostępna na stronie internetowej sforceday.pl/.
Spodziewajcie się inspirujących prezentacji oraz możliwości nawiązania cennych kontaktów z ekspertami i profesjonalistami branży. Równocześnie będą odbywać się targi pracy.
Zaplanowaliśmy kilka merytorycznych prezentacji, które poprowadzą eksperci od Salesforce:
- 11.00 – Strategic Insights: The Birth of Scoutz, Our New Salesforce Hub – Maciej Sukiennik (Scoutz)
- 11.15 – A Vikings (DevOps) tale of surviving invasion (deployment) to 22 kingdoms (banks). True story – Sebastian Lech, Dominik Werens (Scoutz)
- 12.10 – Revolutionizing User Experience: Unleashing the Power of Dynamic Forms and Fields in Salesforce for the Future Michał Bury, Kacper Ośko (Enxoo)
- 13.00 – Polymorphism in LWC. Developing generic components with slots – Marcin Rosłoński (Accenture)
- 14.20 – Revolutionizing Sales and Service with Einstein AI in Salesforce – Maciej Mazurowski (Salesforce)
- 15.10 – How to make successful Polish (or any) project implementation – Mieszko Rożej (Nextview Consulting)
Organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w SForce Day 2024 i dołączenia do dyskusji nad przyszłością technologicznych innowacji!
Podczas konferencji odbędzie się launch firmy Scoutz.
Sponsorami wydarzenia są: Scoutz, BEC, Accenture, enxoo. Partnerem technologicznym jest Salesforce.
Do zobaczenia już 26 marca!
aboutMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.