PHD wygrywa przetarg CEWE

Agencja mediowa PHD rozpoczęła współpracę z CEWE – europejskim liderem w segmencie personalizowanych fotoproduktów. Dedykowany zespół PHD odpowiada za planowanie i realizację działań mediowych w wybranych kanałach komunikacji oraz na wszystkich etapach ścieżki zakupowej konsumenta.

CEWE w Polsce od 30 lat inspiruje do upamiętniania wyjątkowych chwil za pomocą produktów takich jak CEWE FOTOKSIĄŻKI, fotokalendarze, fotoobrazy, czy fotoprodukty. Współpraca z PHD ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz efektywne dotarcie do nowych grup konsumentów w różnych kanałach komunikacji.

Zależy nam, aby jeszcze mocniej podkreślić emocjonalny wymiar naszych fotoproduktów – bliskości i przechowywania cennych chwil, szczególnie w CEWE FOTOKSIĄŻCE. Wierzymy, że PHD pomoże nam dotrzeć do konsumentów z tym przekazem – mówi Ryszard Kanas, prezes zarządu Cewe Sp. z o.o.

Praca nad marką, która odwołuje się do tak intymnych motywacji konsumentów, to dla nas inspirujące wyzwanie. Chcemy budować komunikację, która łączy skuteczność mediową
z autentycznym zrozumieniem potrzeb ludzi
– dodaje Szymon Kukanow, CSO/managing partner w PHD.

Wspólne działania PHD i CEWE podkreślają, że produkty marki to nie tylko nośniki zdjęć, lecz także opowieści o rodzinnych chwilach, podróżach, przyjaźniach i miłości – a więc o tym, co
w życiu najważniejsze.