Persil wystartował z nową kampanią „Czas na pranie, czas na ruch”

Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną „Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.

Aktywność fizyczna – wszyscy wiemy, jak bardzo jest potrzebna, ale większość z nas równie dobrze wie, jak szukać wymówek, by jej unikać… A przecież wystarczy niewielka zmiana nawyków, by móc zmienić swoje rutyny na lepsze. Marka Persil wraz z agencją Chromatique wyszła z założenia, że skoro wciąż „nie mamy czasu na aktywność”, trzeba tego czasu poszukać. Gdzie? Choćby w codziennych obowiązkach. Każde pranie, które robi za nas pralka (i Persil) to czas, który można przeznaczyć na aktywność fizyczną. Tak powstał pomysł na najnowszą kampanię Persila „Czas na pranie, czas na ruch”, której symbolem stała się biała koszulka z napisem „Zawsze dajesz z siebie wszystko”.

W ramach kampanii marka podjęła także współpracę z polską lekkoatletką, Moniką Pyrek i jej Fundacją „Skok w marzenia”. Planowane są działania, które pomogą młodym sportowcom poprzez wsparcie ich programem stypendialnym prowadzonym przez Fundację.

W ramach współpracy, przez Chromatique realizowana jest koncepcja kreatywna, strategia komunikacji oraz liczne elementy realizacyjne.

Punktem wyjścia w trakcie przygotowywania koncepcji tej kampanii były wymówki. Łatwo jest je znaleźć, by wytłumaczyć brak czasu na sport. A przecież ten czas jest, choćby na wyświetlaczu pralki. Czasem to tylko półgodzinny, szybki cykl, ale tyle starczy, by wyrobić nowe, lepsze nawyki, na przykład iść pobiegać, wsiąść na rower, czy poćwiczyć jogę w domu na macie. Zaproszenie do Team Persil to zachęta do tego, aby zawsze dawać z siebie wszystko. Cała strategia komunikacji powstała właśnie na tym przesłaniu – mówi Ewa Lach-Moore, strategic director w agencji Chromatique.