OMD Group wygrało przetarg na kompleksową obsługę marketingową Perfetti Van Melle, właściciela takich marek jak: Mentos, Chupa Chups czy Fruittella. Współpraca pomiędzy agencją a klientem obejmuje m.in. stworzenie strategii komunikacyjnej dla marek Mentos oraz Chupa Chups, planowanie i zakup mediów, działania branded content oraz influencer marketing.
– W trakcie przetargu OMD zaprezentowało kreatywne i nowatorskie podejście do budowania komunikacji dla marek z naszego portfolio – mówi Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska. – Liczymy na to, że doświadczenie zespołu OMD oraz odważne podejście do strategii komunikacyjnej pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować relacje z konsumentami – dodaje Bonecki.
– Perfetti Van Melle to globalna firma z wyjątkowym portfolio marek, z którymi każdy z nas ma osobiste wspomnienia. Jesteśmy dumni, że po kilkuletniej przerwie, klient podjął decyzję o odnowieniu naszej współpracy – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dyrektor zarządzająca OMD.
Wybór OMD na partnera Perfetti Van Melle wzmacnia pozycję agencji na rynku. Wygraną w przetargu Perfetti van Melle, OMD udowodniło, że posiada szerokie kompetencje, pozwalające na realizację ambitnych i złożonych kampanii reklamowych.