Fullsix Media Hub, agencja mediowa działająca w ramach Havas Media Network, zwyciężyła w rozstrzygniętym przetargu mediowym Pepco i tym samym będzie kontynuować trwającą od 2021 r. współpracę w zakresie kompleksowego planowania i zakupu mediów.
W wyniku rozstrzygnięcia trwającego kilka miesięcy przetargu Fullsix Media oraz Pepco będą kontynuować współpracę obejmującą planowanie, optymalizację oraz zakup mediów online i offline. Fullsix Media Hub z siedzibą w Warszawie będzie koordynować w tym zakresie 18 rynków, na których obecna jest marka: Polska, Rumunia, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Litwa, Łotwa, Estonia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Grecja, Niemcy oraz Bośnia i Hercegowina, gwarantując spójność i standaryzację procesów, szybkość wdrożeń oraz skuteczny transfer wiedzy.
Obecna, trzyletnia umowa została zawarta w 2021 roku i dzięki wygranemu przetargowi współpraca zostanie wydłużona o kolejne trzy lata, począwszy od 2026 roku.
Wygrana w przetargu otwiera kolejny etap współpracy, skoncentrowany na transformacji cyfrowej Pepco. Działania Fullsix Media będą oparte na strategii, analizie danych oraz automatyzacji przy wykorzystaniu platformy Havas Converged.AI, co w połączeniu z doświadczeniem agencji w obszarze retail przełoży się na dalszy rozwój marki Pepco.
– Rozwój cyfrowy i umiejętne wykorzystanie danych są dziś kluczowe dla skutecznej komunikacji w retailu. Dlatego zależało nam na partnerze, który łączy doświadczenie w planowaniu mediów z nowoczesnymi narzędziami analitycznymi. Fullsix Media udowodniła, że potrafi przełożyć innowacje na realny efekt biznesowy. Cieszymy się, że wspólnie będziemy rozwijać ten kierunek na wszystkich rynkach, na których działa Pepco – mówi Agnieszka Olejniczak, marketing director, Pepco.



