Penélope Cruz została nową twarzą marki Kinga

Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.

Wybór Penélope Cruz na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Hiszpańska aktorka uosabia wszystkie wartości, które marka Kinga chce przekazywać – naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję. Jej wizerunek, bliskość idei zdrowego stylu życia i kobieca subtelność idealnie korespondują z charakterem marki oraz dynamicznie rozwijającą się kategorią produktów premium.

– Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego – mówi Penelope Cruz.

– Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety – silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku – dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu grupy OSHEE World.

Współpraca z Penélope Cruz jest jednym z kluczowych elementów procesu rebrandingu, dzięki czemu produkty z portfolio marki Kinga jeszcze lepiej będą odpowiadać na potrzeby konsumentów poszukujących jakości, stylu i autentyczności.

Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach.