Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.
peater to aplikacja umożliwiająca tworzenie planu posiłków dostosowanego do potrzeb użytkownika. Zarazem jest też bazą wiedzy z zakresu zdrowego żywienia i dietetyki.
W ramach współpracy ContentHouse zajmuje się przede wszystkim zwiększeniem rozpoznawalności aplikacji wśród użytkowników, wzmocnieniem świadomości marki na rynku oraz dbaniem o treści na różnych etapach lejka sprzedażowego. Do zadań agencji należy bieżące prowadzenie komunikacji na profilach aplikacji na Facebooku i Instagramie, działania mediowe oraz aktywności z obszaru marketing automation.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z ContentHouse, gdyż na tle innych ofert zaprezentowali najciekawszą strategię oraz koncepcję kreacji. Poczuliśmy zrozumienie naszego produktu ze strony agencji, a po kilku miesiącach widzimy dowody skuteczności zaproponowanych nam rozwiązań. Jesteśmy pod wrażeniem reaktywności oraz wszechstronnej pomocy ze strony ContentHouse i liczymy na dalszą owocną współpracę – mówi Julita Sułowska, członek zarządu Diet and Wellness.
Po stronie ContentHouse działania prowadzone są pod nadzorem content managerek: Moniki Nykiel i Kingi Ożóg. Współpracę z klientem koordynuje client service director, Agnieszka Trębacz.
– To dla nas duże wyróżnienie, że marka peater powierzyła nam przygotowanie i egzekucję strategii contentmarketingowej. Opracowaliśmy filary naszej komunikacji, aby dostarczać treści, które są interesujące zarówno dla osób niebędących jeszcze użytkownikami aplikacji, jak i już aktywnie z niej korzystających. Za pomocą atrakcyjnych form contentu: treści tekstowych i wizualnych, materiałów wideo oraz gier słownych, pokazujemy, że gotowanie to nieustanny rozwój – a z aplikacją peater zdrowe żywienie może być szybkie, atrakcyjne i oczywiście smaczne – mówi Monika Nykiel, content marketing manager w ContentHouse.