PayPo ruszyło z kampanią „Daj sobie czas na udane ferie” w polskich pociągach

fot. mat. prasowe

Firma PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych, wystartowała z kampanią reklamową w pociągach Pendolino, realizowaną pod hasłem: „Daj sobie czas na udane ferie”. Akcja, trwająca przez kilka tygodni, w tym podczas ferii zimowych, zachęca Polaków do skorzystania z płatności odroczonych i spokojnego zaplanowania zimowych wyjazdów. Kreacje dotrą do kilkuset tysięcy podróżnych kursujących między największymi polskimi miastami.

PayPo konsekwentnie rozwija swoją ofertę, umożliwiając wygodne i elastyczne płatności. Usługa BNPL (z ang. buy now, pay later) zyskuje w Polsce coraz większą popularność, obejmując kolejne branże i dając konsumentom większą swobodę w zarządzaniu budżetem. Płatności odroczone cieszą się coraz większym zainteresowaniem w branży turystycznej – klienci PayPo mogą już nabywać bilety lotnicze, a także opłacać wycieczki. Dzięki możliwości rozciągnięcia płatności w czasie planowanie podróży staje się łatwiejsze i mniej obciążające finansowo. Część wydatków z nią związanych można odłożyć na później i cieszyć się czasem spędzonym z najbliższymi.

– Poprzez kampanię „Daj sobie czas na udane ferie” chcemy wzmocnić świadomość na temat naszych usług i dotrzeć do podróżujących, szczególnie ludzi młodych i rodzin. Pokazać im, że płatności odroczone to wygodne i praktyczne rozwiązanie w wielu codziennych sytuacjach – również przy organizacji wyjazdów. Zimowe ferie to czas, kiedy umiejętne zarządzanie budżetem ma duże znaczenie, w szczególności w przypadku kilkuosobowej rodziny, dla której często jest to czas wzmożonych kosztów. Możliwość elastycznego rozłożenia wydatków w czasie pozwala im skupić się na tym, co najważniejsze – spokojnym i udanym wypoczynku – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.

Kampania reklamowa PayPo realizowana jest w lutym, w okresie ferii zimowych i obejmuje kilkadziesiąt pociągów kursujących między największymi polskimi miastami, m.in. Katowicami, Krakowem, Poznaniem, Szczecinem, Trójmiastem, Warszawą, Wrocławiem. Jej przekaz dotrze do kilkuset tysięcy pasażerów korzystających z usług Pendolino.

Płatności odroczone dostępne także w sklepach stacjonarnych

Opcja płatności odroczonych kojarzy się głównie z zakupami online, natomiast teraz dzięki wirtualnej karcie PayPo dostępnej w aplikacji, klienci mogą kupować z nią również stacjonarnie. Zmienia to dotychczasowy model zakupów stacjonarnych, pozwalając kupującym brać zakupy do domu, a płatność za nie dostosować do swoich preferencji. Karta PayPo spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem – od daty premiery w listopadzie, w ciągu 3 miesięcy, wygenerowało ją ponad 90 tysięcy klientów.