PayPo rozpoczął kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”

KERRIS w ramach współpracy z PayPo kontynuuje kampanię performance marketing „PayPo? Spoko”. Agencja realizuje działania performance marketingowe w social mediach oraz kampanię brand awareness, wspierając rozwój marki i dotarcie do nowych odbiorców.

Kampania potrwa do 20 grudnia 2024 roku, a jej głównym celem jest zwiększenie świadomości marki oraz pozyskanie nowych użytkowników płatności odroczonych PayPo.

Nowoczesne rozwiązania finansowe z kartą PayPo

Karta PayPo to kluczowy element kampanii, umożliwiający zakupy online i offline z opcją płatności odroczonej. Użytkownicy karty zyskują jeszcze więcej możliwości, mogąc robić z nią zakupy też w wielu sklepach, w których PayPo nie było do tej pory dostępne. Połączenie karty z dedykowaną aplikacją mobilną czyni ją praktycznym narzędziem do robienia mądrych i pewnych zakupów, przy odpowiednim dbaniu o swoje wydatki.     

Elastyczność i wygoda na wyciągnięcie ręki

Kampania pokazuje, jak płatności odroczone PayPo upraszczają codzienne zakupy. Oferta jest skierowana głównie do młodych, cyfrowo aktywnych konsumentów, ceniących transparentność i elastyczność finansową. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak aplikacja mobilna, PayPo odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników, oferując wygodę i kontrolę nad budżetem.

W ramach kampanii KERRIS prowadzi działania performance marketingowe w kanałach takich jak TikTok, YouTube, Facebook i Instagram, aby zwiększyć jej zasięg oraz maksymalizować skuteczność.