Paweł Mazurkiewicz dołącza do Humanverse jako creative director

Na nowym stanowisku Mazurkiewicz będzie nadzorował działania kreatywne Humanverse, koncentrując się na tworzeniu treści reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, doświadczeń dla marek oraz transformacji procesów komunikacji marek dopasowując je do nowej, cyfrowej ery.

Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która przekracza granice tego, co możliwe w komunikacji i produkcji z wykorzystaniem AI  –  mówi Paweł Mazurkiewicz. – Zaangażowanie Humanverse w rewolucjonizowanie branży marketingowej za pomocą najnowszych narzędzi idealnie wpisuje się w moją pasję i doświadczenie do łączenia kreatywności z nowymi technologiami – dodaje.

Paweł jest rozpoznawalnym specjalistą i entuzjastą wykorzystywania AI w szeroko pojętej kreacji. Dzięki prawie dwudziestoletniemu doświadczeniu w kreacji zdobywanemu m.in. w 2012 Agency czy Grey Group, będzie czuwał nad tym, aby sztuczna inteligencja była narzędziem do tworzenia jeszcze bardziej inspirujących i kreatywnych kampanii oraz rozwiązań dla klientów – a nie celem samym w sobie – mówi Krzysztof Kujawski, współzałożyciel i partner zarządzający Humanverse. 

Mazurkiewicz wcześniej pełnił funkcję senior supervising creative w 2012 Agency, z którą był związany przez siedem lat. W tym czasie współpracował z takimi markami jak Warka, Pracuj.pl czy Unilever. Jego praca zdobywała uznanie w branży, a jednym z ostatnich sukcesów była kampania „Warka Planet of Games”, która dwa lata z rzędu zdobyła nagrodę Effie.