Paula Myśliwiec jako senior influencer managerka wzmocniła zespół digital agencji MullenLowe Warsaw, zarządzany przez Przemysława Półtoraka, digital directora w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group). Jest to nowe stanowisko w firmie.
Do zadań Pauli będzie należała przede wszystkim rozbudowa działu influencer marketingu, koordynacja współpracy z kluczowymi twórcami oraz budowanie trwałych relacji z influencerami i klientami w tym obszarze.
– Paula to doświadczona osoba, która z sukcesami pracowała wcześniej dla uznanych marek. Jej doświadczenie obejmuje bardzo ciekawe projekty i kampanie – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group). – Paula przynosi nie tylko bogate doświadczenie, ale także dużo energii i pasji do pracy, co doskonale wpisuje się w kulturę naszej agencji – dodaje.
Paula ma na swoim koncie dziesięć lat pracy w branży marketingowej, podczas których zdobyła cenne doświadczenie, współpracując z różnymi markami, takimi jak L’Oréal Paris, Carex, Luksja, Original Source, PZU czy Dafi. Projektowo angażowała się także w działania dla takich marek jak Electrolux, Bielenda, HBO czy Fisher Price, co pozwoliło jej zdobyć szeroki wachlarz umiejętności w zakresie realizacji różnorodnych kampanii marketingowych.
Jednym z osiągnięć Pauli jest wprowadzenie na polski rynek filtru AR „Telescopic Lift” dla marki L’Oreal Paris oraz adaptacja kampanii społecznych dla tej marki. Jej zaangażowanie i kreatywność przyczyniły się do sukcesu licznych projektów, co sprawia, że jest niezwykle cennym nowym członkiem zespołu MullenLowe Warsaw.