Agencja Creative Brand Stories ogłasza dwa kluczowe awanse w swoim zespole. Stanowisko head of operations objęła Paula Magiera, natomiast funkcję head of events powierzono Wiolecie Cała.
Paula Magiera, związana z agencją od początku istnienia Creative Brand Stories, awansowała na stanowisko head of operations, przejmując odpowiedzialność za zarządzanie procesami operacyjnymi oraz strategiczne wsparcie zespołów. W ostatnich latach pełniła funkcję project managera, a następnie head of events, z sukcesem koordynując projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Philip Morris International, Tiger, Kappahl, Homla, Schülke czy Pegasystems. Jej doświadczenie obejmuje zarówno prowadzenie wieloetapowych produkcji eventowych, jak i wdrażanie procesów usprawniających pracę całego zespołu. W nowej roli będzie odpowiadać za efektywne funkcjonowanie agencji na poziomie operacyjnym oraz wspierać jej dalszy rozwój.
Wioleta Cała dołączyła do zespołu Creative Brand Stories w 2024 roku jako senior event manager, obsługując markę Bossa Nova Events. Od tego czasu z powodzeniem realizuje kompleksowe projekty eventowe dla klientów z sektorów korporacyjnych i lifestyle’owych. Odpowiadała za produkcję najbardziej wymagających realizacji agencji – od prestiżowych gali i jubileuszy, przez projekty dla marek premium, po strefy brandowe na festiwalach. Ceniona jest za doskonały zmysł logistyczny, umiejętności pracy pod presją oraz zdolność budowania zespołów projektowych nastawionych na jakość. W ramach swojej pracy zrealizowała m.in. wydarzenia dla Philip Morris International, Mercedes‑Benz Sobiesław Zasada, Kongres Semilac Professional, strefy marki Kubuś, Open Hair Festival, a także jubileusz Schülke Polska z okazji 135-lecia firmy i 30-lecia produktu Octenisept. W nowej roli head of events będzie odpowiadać za rozwój działu eventowego, wdrażanie nowej strategii oraz realizację najbardziej wymagających projektów Creative Brand Stories.
– Wraz z rozwojem agencji rosną także ludzie, którzy ją współtworzą. Awans Pauli i Wioli to nie tylko w pełni zasłużony krok – to także konsekwencja ich zaangażowania, kompetencji i realnego wpływu na sposób, w jaki realizujemy nasze projekty: z rozmachem, sercem i skutecznością. To one nadają rytm naszej agencji – mówi Monika Buchwald, CEO & head of creative & strategy w Creative Brand Stories.