Creative Brand Stories konsekwentnie rozwija dział public relations, integrując komunikację marek z obszarów premium, fashion, beauty i lifestyle z działaniami eventowymi oraz influencer marketingiem. W ostatnich tygodniach agencja zrealizowała projekty komunikacyjne m.in. dla Kappahl, OCHNIK, Maspex, Ania Kruk, Olini i Newbie, rozszerzając zakres działań w ramach kompleksowej obsługi marek.
Creative Brand Storiesłączystrategiczne myślenie z kreatywną realizacją – od opracowania koncepcji komunikacji, przez PR i influencer marketing, po eventy i wysyłki kreatywne. Wraz z dynamicznym rozwojem kompetencji public relations, do zespołu dołączyła Paula Glanc, PR Manager z doświadczeniem w prowadzeniu projektów dla marek lifestyle’owych i premium. W Creative Brand Stories odpowiada za strategię komunikacji, nadzór nad projektami PR oraz integrację działań z kampaniami influencerowymi i eventami.
– Cieszę się, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu, w którym jest przestrzeń na odważne koncepcje i ich sprawną realizację. Przed nami intensywny czas – chcę rozwijać się razem z działem public relations oraz wspólnie robić duży szum w branży, pokazując nasze odważne i ultrakreatywne projekty – mówi Paula Glanc, PR manager w Creative Brand Stories.
– Rozwój działu public relations to dla nas naturalny kierunek. Od lat integrujemy różne obszary komunikacji – od eventów po influencer marketing – teraz wzmacniamy je o silny komponent PR-owy, który pozwala budować spójną narrację marki we wszystkich punktach styku. Projektujemy komunikację, która realnie wzmacnia wizerunek i widoczność marek, łącząc relacje z mediami, influencerów i precyzyjny storytelling – mówi Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories.



