Patrycja Czapelska awansuje na stanowisko head of content partnership w PHD i Media Direction OMD

fot. mat. prasowe

PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, wzmacniają swoje kompetencje w obszarze content marketingu – Patrycja Czapelska obejmuje stanowisko head of content partnership. Jej awans to dowód na rosnące znaczenie strategicznych działań contentowych i niestandardowej komunikacji w spółkach.

Od sześciu lat Patrycja współtworzy i rozwija zespół ekspercki DRUM Polska, który specjalizuje się w innowacyjnych formatach contentowych oraz strategicznych partnerstwach. Jej doświadczenie, kreatywność i umiejętność wyznaczania nowych kierunków działań znacząco przyczyniły się do sukcesów realizowanych projektów i wzrostu efektywności kampanii dla klientów.

W nowej roli Patrycja będzie odpowiedzialna za rozwój zaawansowanych strategii contentowych, budowanie długofalowych relacji z twórcami treści oraz maksymalizację wartości płynącej ze współpracy marek z mediami. Dodatkowo, skupi się na wdrażaniu innowacji w ramach DRUM Polska, umacniając pozycję PHD i Media Direction OMD w obszarze nowoczesnych rozwiązań contentowych.