Trwa kolejna kampania employer brandingowa PZU, tym razem skierowana do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.
Kampania ma swoją stronę www.pzu.pl/studenttalent. Obejmuje ona także działania na YouTubie, gdzie emitowane są spoty filmowe.
Powstały także spoty filmowe z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach SoMe firmy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group).
Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania – „Pasujemy profesjonalistom” – emitowana na jesieni ub. r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.