Pasty przyprawowe VEGETA Natur zdobyły statuetkę Złotej Innowacji!

Za nami siódma edycja konkursu konsumenckiego Złote Innowacje FCMG & Retail. W tym roku jury doceniło nowość w portfolio VEGETA, czyli Pasty przyprawowe VEGETA Natur, które otrzymały pierwsze miejsce, a tym samym statuetkę Złotej Innowacji w grupie „smak” w kategorii przyprawy i sosy.

28 października 2025 r. odbyła się uroczysta gala rozdania nagród organizowana przez Fischer Trading Group, podczas której ogłoszono wyniki konkursu Złote Innowacje FCMG & Retail 2025. Po raz kolejny na liście zwycięzców znalazła się również marka VEGETA. Tym razem nagrodę  i pierwsze miejsce przyznano Pastom przyprawowym VEGETA Natur, które swoim smakiem zwyciężyły w kategorii przyprawy i sosy.

Zwycięskie produkty to nowe rozwiązanie od VEGETA Natur oferujące wygodę w codziennym gotowaniu i gwarancję smaku. Dostępne w pięciu wariantach smakowych: czosnkowa, cebulowa, bazyliowa, warzywna oraz paprykowa. Dzięki pastom przyprawowym w szybki  i łatwy sposób można przygotować każdy posiłek. Koniec z siekaniem, krojeniem, zbędnym bałaganem czy niechcianym zapachem na dłoniach. To doskonałe do stosowania na co dzień zamienniki świeżych warzyw i ziół idealne dla tych, którzy chcą podkreślić smak przygotowywanych potraw i zaoszczędzić czas. Opakowanie w formie tubki pozwala na wygodne dozowanie pasty łyżeczką lub wyciskając bezpośrednio do dania potrzebną ilość, zgodnie z trendem zero waste. Pasty przyprawowe VEGETA Natur to pewność dobrego składu: bez barwników, dodatku konserwantów i wzmacniaczy smaku

Złote Innowacje FMCG & Retail to prestiżowy konkurs konsumencki, który ma na celu wyróżnienie najbardziej innowacyjnych produktów na polskim rynku. Nagrody trafiają do produktów i usług, które w ostatnim roku zmieniły podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez nowoczesne rozwiązania bezpośrednio wpływały na zachowania kupujących. O zwycięzcach w każdej kategorii decydują sami konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie propozycje w ramach 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w ponad 30 kategoriach.