Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” to wydarzenie poświęcone filmom dokumentalnym i promocyjnym, które skupiają się na zrównoważonym rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Nazwa „17 Celów” odnosi się do uchwalonej w 2015 r. podczas Szczytu ONZ w Nowym Jorku Agendy na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030 i zawartych w niej 17 celów. Konkurs organizowany jest przez fundację CSR Res Severa, a Patronem Honorowym wydarzenia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Papaya Films została wyróżniona Złotą Tarczą (pierwszą nagrodą) za case study w formie wideo „Means to an End – Our Low Carbon Hustle”. Klip jest zaproszeniem do dyskusji i współpracy całej branży reklamowej w realizacji wspólnego celu – redukcji emisyjności w produkcji reklamowej. Wideo opowiada o zrównoważonej podróży przedstawicieli domu produkcyjnego na tegoroczny festiwal Cannes Lions. Aby zminimalizować ślad węglowy generowany przez transport lotniczy, delegacja wybrała na poszczególnych odcinkach alternatywne środki transportu – pociągi, samochód elektryczny, a także rower na ostatnim etapie podróży.
To nie pierwsze wyróżnienie, które Papaya Films otrzymała w związku z tegoroczną zrównoważoną podróżą do Cannes. Niedawno ten sam materiał znalazł się na shortliście międzynarodowego konkursu Ad Net Zero Awards w kategorii Best Campaign for a Sustainable Behaviour Change. Przedstawiciele domu produkcyjnego opowiadali o nim również w czerwcu, podczas wydarzenia towarzyszącego Cannes Lions oraz we wrześniu na festiwalu Conero ADV+Film we Włoszech.