Papaya Films zdobył dwie nagrody na EMEA Shots Awards 2025

Polski dom produkcyjny z dwoma wyróżnieniami na EMEA Shots Awards – jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Europie. Papaya Films zdobyła srebro i brąz w kategoriach Production Design oraz Use of Licensed Music.

Pierwszą z nagrodzonych prac jest kampania zrealizowana dla fundacji Teach4Poland „Nauczyciel_ka 2040” w reżyserii Mateusza Miszczyńskiego i ze zdjęciami Kuby Stoszka. Jury przyznało pracy srebro w kategorii Production Design. Autorką scenografii w projekcie jest Paulina Ramlau. 

Druga nagroda, która trafiła w ręce Papaya Films, to brąz w kategorii Use of Licensed Music za spot dla Fundacji Yes – „Hero”. Za reżyserię projektu odpowiada ponownie Mateusz Miszczyński, a operatorem jest Łukasz Łatanik. Projekt powstał we współpracy z agencją DUDE: London. Za music clearance w projekcie odpowiedzialny jest Krzysztof Sulenta. 

Autorami zwycięskich prac są twórcy reprezentowani przez Papaya Roster, a obydwa spoty powstały w ramach inicjatywy Papaya New Directors.

Nagrodzone kampanie Papaya Films znalazły się w gronie największych międzynarodowych produkcji dla topowych marek – m.in. Nike, Under Armour, Hornbach czy Puma.

W poprzednim roku w ręce Papaya Films trafiło srebro za zdjęcia Marianny Klein (Papaya Roster) do kampanii dla Funduszu Feministycznego. 

Prace stworzone przez Papaya Films to jedyne nagrodzone projekty z Polski.