W tegorocznej edycji Berlin Commercial zostało wyróżnionych 10 projektów wyprodukowanych przez Papaya Films. Filmy znalazły się na shortlistach, w oficjalnych selekcjach oraz w kategorii Raw Selection. Zgłoszenia zostały docenione m.in. w obszarach Cultural Impact, Cinematography, Editing i Production Design.
Wśród wyróżnionych prac znalazły się zarówno kampanie dla marek takich jak Otodom czy Uniq, jak i produkcje z pogranicza muzyki i kultury realizowane m.in. z udziałem Sary James, Maty czy Okiego.
W kategorii Cultural Impact wyróżniono (Shortlist) dokument „Closing The Gap” zrealizowany w Nepalu, kampanię YES – „Hero” (Official Selection) oraz teledysk Sary James – „Psycho” (Official Selection). W Cinematography znalazły się: spot Otodom – „Światło” (Shortlist) (wyróżniony już wcześniej m.in. przez jurorów Shots Awards) oraz teledysk Sary James do utworu „Kiki” (Official Selection). W kategorii Editing wyróżniono projekt Uniq (Shortlist), a w Production Design Shortlist otrzymały teledysk OKI – „Wrak” oraz spot Dr Prakti. W oficjalnej selekcji w kategorii Direction wyróżniony został spot Porsche Cayenne, a status Raw Selection otrzymał teaser trasy koncertowej Mata 2.0.
Berlin Commercial to międzynarodowe wydarzenie wyróżniające projekty z zakresu reklamy i branded contentu, a także produkcje niekomercyjne. W poprzedniej edycji Berlin Commercial 2024 na shortlistę trafiły dwa projekty wyprodukowane przez Papaya Films: dokumentalny film „Tame the Flame” powstały w ramach Papaya New Directors zrealizowany we współpracy z marką Betclic, oraz poświęcony Idze Świątek film przygotowany dla marki Porsche.