Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za kompleksową realizację najnowszej kampanii reklamowej marki Pandora, promującej premierową kolekcję „Pandora Talisman”. To pierwsza tak duża kampania w Polsce z udziałem lokalnej ambasadorki – Justyny Steczkowskiej, jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych artystek w kraju. Jest to też pierwsza kampania Saatchi & Saatchi dla Pandora.
Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialna za dobór ambasadorki, koncept kreatywny oraz realizację kampanii, sesję fotograficzną i produkcję materiałów wideo. Produkcja została zrealizowana wspólnie z Prodigious (Publicis Groupe). Efekty tej współpracy można już zobaczyć w kanałach digitalowych, mediach społecznościowych – m.in. na TikToku i Instagramie – oraz w salonach Pandora.
Kampania „Pandora Talisman” to debiut wyjątkowej kolekcji, która otwiera nowy rozdział w świecie Pandory. Inspirowana starożytnymi monetami, kolekcja przekształca ponadczasowe symbole w nowoczesne wyrazy indywidualności. Każdy element został zaprojektowany tak, by odzwierciedlać wartości, które reprezentuje, odpowiadając na przesłanie kampanii: „Noś słowa, które prowadzą Cię przez życie.”
Nowa estetyka kolekcji stanowi wyraźne odejście od dotychczasowych wzorów Pandory – oparta na retro designie i pięknie niedoskonałości, zachęca do wyrażania siebie poprzez biżuterię pełną osobistego znaczenia. Justyna Steczkowska wybrała talizman z symbolem słońca i księżyca, tłumacząc, że przypomina jej o równowadze między życiem a wszechświatem. Jak podkreśla, często porusza ten temat w swojej muzyce, bo „każdy człowiek jest lustrem świata, a światło i ciemność to dwie siły, które prowadzą nas do gwiazd.”