Od czerwca wszyscy klienci internetowego biura podróży eSky mają dostęp do nowej funkcjonalności w aplikacji. Mogą rezerwować pakiety dynamiczne Lot+Hotel na urządzeniach z systemami iOS oraz Android zarówno na city breaki, jak i dłuższe wakacje. To kolejny krok w rozwoju apki eSky 3.0.
Wprowadzenie pakietów dynamicznych do aplikacji oznacza, że klienci mogą rezerwować przelot i nocleg w jednej transakcji, wybierając spośród 550 linii lotniczych i dziesiątek tysięcy hoteli na całym świecie. Dodatkowo, w ramach elastycznego pakietu dostępne są transfery lotniskowe, opcja dokupienia ubezpieczenia, a całość jest objęta ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), która zapewnia bezpieczeństwo finansowe podróżnych. Co istotne, pakiety Lot+Hotel oferują gwarancję najniższej ceny, w związku z czym użytkownicy mają pewność najlepszej oferty dostępnej na rynku w danym momencie.
– Zależało nam, by użytkownicy mogli komfortowo i szybko planować wyjazdy tu i teraz, w jednym miejscu. Dzięki wdrożeniu pakietów dynamicznych do naszej aplikacji oferujemy kompleksową usługę: od lotu, przez nocleg, aż po wsparcie podczas wakacji. Od niedawna osoby podróżujące w formule Lot+Hotel mogą także korzystać z całodobowego wsparcia konsultantów przez WhatsApp, na przykład w razie pytań dot. transportu czy zakwaterowania – mówi Piotr Woś, chief operating officer w Grupie eSky.
Mobilny kanał zyskuje na znaczeniu
Dane eSky.pl za pierwszą połowę 2025 r. potwierdzają globalny trend: choć rezerwacje wakacji i city breaków klientów częściej kończą się na komputerze, udział kanału mobilnego w sprzedaży systematycznie rośnie.
– Wprowadzenie pakietów dynamicznych do aplikacji to strategiczny ruch, dzięki któremu budujemy spójne doświadczenie cross-device. Nasza apka staje się nie tylko narzędziem do zakupu wycieczek, ale także osobistym przewodnikiem, który w prosty sposób inspiruje do podróży. Aplikacja eSky umożliwia personalizację ofert i komunikacji z klientem. Użytkownicy doceniają również codziennie nowe okazje lotnicze, a przede wszystkim istotny jest dla nich dostęp do rezerwacji na telefonie, w dowolnym miejscu i czasie – podkreśla Piotr Woś, chief operating officer w Grupie eSky.
eSky 3.0
Wprowadzona pod koniec 2024 r. apka eSky 3.0 to narzędzie do planowania i zarządzania podróżami, za którego przebudową stoi wewnętrzny zespół developerów firmy. Użytkownicy mają do dyspozycji najlepsze okazje lotnicze spersonalizowane za pomocą algorytmów AI, bazujących na zachowaniach i preferencjach użytkownika, możliwość elastycznego wyszukiwania dat lotów ze wskazaniem preferowanego okresu lub liczby dni podróży oraz intuicyjną Strefę Użytkownika, która pozwala zarządzać każdym etapem rezerwacji, także z pokładu samolotu.
Kupując pakiety w internetowym biurze podróży eSky, użytkownicy mają do wyboru wiele metod płatności, w tym BLIK, karty Mastercard i Visa, Google Pay i Apple Pay, PayU, Tpay czy płatności odroczone PayPo.
Apka eSky 3.0 do pobrania pod linkiem: smart.link/uxqsllabgq5x5.