Trwa świąteczna kampania marki Vita Buerlecithin. Za wszystkie działania odpowiada agencja Ancymony.
Orifarm to firma farmaceutyczna w Polsce ze znanymi i długo obecnymi na rynku markami. To największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich oraz prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.
Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję kampanii leku z lecytyną, strategię, stworzenie materiałów kreatywnych i przeformatowań oraz kompleksowe przygotowanie i obsługę kampanii mediowej w digitalu.
– Zależało nam, aby świąteczna kampania Vita Buerlecthin wyróżniała się na tle grudniowych reklam czytelnym i ważnym przekazem. Postawiliśmy na ludzki oraz ciepły komunikat, w którym przypominamy o budowaniu cennych wspomnień z bliskimi. Patrząc na pierwsze reakcje i sentyment kampanii, wygląda na to, że udaje nam się osiągnąć ten efekt znakomicie. Jednak podobająca się konsumentom kampania to nie wszystko. Naszym zadaniem było również podkreślenie tego, że produkt nie jest suplementem diety, ale wartościowym lekiem, wspierającym pamięć. Właśnie dlatego w wielu kanałach reklamowych skoncentrowaliśmy nasze zasoby na tym, aby zakomunikować na kreacjach najważniejszy składnik produktu, lecytynę – komentuje Paweł Jóźwik, associate media & innovation director & business unit manager w agencji Ancymony.
– Vita Buerlecithin to lek, który wspiera pamięć i koncentrację, co podkreślamy w naszej świątecznej kampanii. Dodatkowo pragniemy zwrócić uwagę na to, jak istotny wpływ problemy z pamięcią mogą mieć na zdrowie psychiczne naszych pacjentów oraz na ich relacje z najbliższymi – mówi Karolina Szatan, product manager, Orifarm Healthcare.
Kampania jest obecna w mediach społecznościowych, displayu (programmatic, GDN, Onet) oraz w radiu. Działania obejmują także zaangażowanie ekspertek. Psycholożka Karolina Lea Jarmołowicz wystąpiła w programie Onet Rano #WIEM, gdzie poruszyła m.in. znaczenie relacji z bliskimi.