Kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena po raz kolejny dołączyła do grona partnerów TOP OF THE TOP Sopot Festival – jednego z najważniejszych muzycznych wydarzeń w Polsce. Od 18 do 21 sierpnia br. w magicznej scenerii Opery Leśnej w Sopocie zabrzmią największe przeboje w wykonaniu gwiazd polskiej i zagranicznej estrady. Marka zadba, aby festiwal rozbłysnął oranżadową energią – z mocnym brandingiem, efektownymi neonami, strefami relaksu i pełną wrażeń Kiss Cam.
TOP OF THE TOP Sopot Festival to cztery wieczory pełne artystycznych emocji, które co roku przyciągają tysiące fanów – zarówno do amfiteatru, jak i przed ekrany telewizorów. Na scenie pojawią się m.in. Agnieszka Chylińska, T.Love, Varius Manx & Kasia Stankiewicz, Blue Café, Margaret i wielu innych, którzy porwą publiczność do tańca oraz wspólnego śpiewania. Całość dopełnią musujące bąbelki Oranżady Hellena.
W tym roku marka zadbała, aby jej obecność była widoczna na każdym kroku – od działań digitalowych i billboardów sponsorskich emitowanych w TVN, po rozbudowany branding w samej Operze Leśnej. Tam uwagę przyciągną m.in. lokowanie produktu na backstage’u, podświetlany neon w strefie zielonej oraz imponujący napis z logo brandu wkomponowany w dach amfiteatru.
Na festiwalowiczów czeka również strefa gastronomiczna z darmową Oranżadą i wygodnymi miejscami do relaksu, a dla gości premium przygotowano specjalną Strefę VIP z barmanem oraz koktajlami na bazie kultowego napoju. Publiczność dodatkowo rozgrzeje i rozbawi niezawodna kamera Kiss Cam.
– Udział w TOP OF THE TOP Sopot Festival to dla nas wyjątkowa okazja, by połączyć niepowtarzalną atmosferę tego wielkiego muzycznego wydarzenia z orzeźwieniem, które tak dobrze znają i cenią nasi konsumenci – podkreśla Magdalena Koszela, marketing manager marki Oranżada Hellena. – Chcemy być blisko ludzi, wspólnie celebrować te niezwykłe momenty oraz tworzyć wspomnienia, które zostaną jeszcze długo po zakończeniu koncertów. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy dla uczestników liczne atrakcje i wyjątkowe aktywacje, które sprawią, że obecność marki będzie odczuwalna na każdym kroku – dodaje.
Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w stacji TVN, dając widzom w całej Polsce szansę doświadczyć magii jednego z najbardziej legendarnych festiwali w kraju.