Orange wystartowało z nową kampanią abonamentową „Wolni od opłat. Tak O!”

fot. mat. prasowe

W nowej kampanii marka Orange promuje usługę mobilną „Abonament i smartfon. Pierwsze 3 miesiące nie płacisz”.

Nowa oferta dostępna od Orange Polska zapewnia klientom abonament oraz telefon przez pierwsze trzy miesiące trwania umowy całkowicie bez opłat. W ramach usług użytkownicy mogą wybrać dopasowane do siebie plany taryfowe oraz nowoczesne modele smartfonów odpowiadające ich indywidualnym potrzebom. Główne hasło kampanii brzmi „Wolni od opłat. Tak O!” i ma ono na celu uświadomienie potencjalnym klientom, że tego lata mogą mieć wakacje również od zobowiązań finansowych. 

Celem działań promocyjnych jest utrzymanie dotychczasowego poziomu wyników w segmencie ofert abonamentowych, wzmocnienie wolumenu sprzedaży smartfonów oraz zwiększenie świadomości oferty wśród klientów. 

W kampanii mediowej zaplanowane są działania promocyjne offline i online w telewizji oraz w kanałach digitalowych m.in. szerokozasięgowe aktywności na portalach horyzontalnych, takich jak WP i Onet. Zaplanowano również formaty kontekstowe na portalu OLX, a także szereg działań digitalowych ukierunkowanych na generowanie ruchu na stronę Orange. W kampanii wykorzystano spoty wideo o długości 30, 15 oraz 6 sekund, emitowane m.in. w formacie bumper ads. W planach jest także realizacja formatu Top Feed na TikToku.

Agencja mediowa Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. W modelu House of Communication współpracuje ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, która odpowiada za programmatic. Za przygotowanie kreacji oraz działania w social mediach odpowiada agencja GPD.