Orange w nowej kampanii promuje powakacyjne oferty

fot. youtu.be/xAsis221ftY

Wystartowała kampania przedstawiająca powakacyjną ofertę Orange Polska. Zrealizowała ją agencja Leo Burnett w nowym formacie komunikacyjnym „Orange tu jest”, który swoją premierę miał w kwietniu tego roku.

W najnowszej odsłonie promowane są dwie oferty. Pierwsza światłowodu, w której klient może otrzymać najszybszy internet światłowodowy od Orange przez sześć miesięcy za 0 złotych wraz z CyberTarczą, chroniącą bezpieczeństwo użytkowników w sieci. Dodatkowo, klient może wybrać smartfon za 20 zł/miesiąc. Druga oferta abonamentu komórkowego, obejmuje internet 5G bez limitów, a do tego wybrane smartfony za 20 zł miesięcznie.

W kampanii przedstawione zostały migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez Orange. Dynamiczna narracja i rytmiczna muzyka mają na celu zwrócenie uwagi klientów na atrakcyjne oferty od Orange.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały dwa spoty 30” prezentujące obie oferty, które będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą także dostępne w mediach społecznościowych, w digitalu oraz na nośnikach OOH.
Scenariusze spotów zostały napisane przez team kreatywny Leo Burnett, a reżyserią zajmował się Michał Bolland. Studio Lunapark było odpowiedzialne za postprodukcję i udźwiękowienie spotów, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Value Media. Agencja Follow Agency przygotowała odsłonę kampanii w mediach społecznościowych.