Launch kampanii wpisuje się w globalny format komunikacyjny „Orange tu jest”, który w Polsce swoją premierę miał z początkiem kwietnia br. i w przekazie zaznacza, że Orange jest blisko ludzi i ich potrzeb.
Wystarczy, że masz wsparcie swoje i swoich bliskich – to przekaz, który możemy usłyszeć w najnowszych spotach, które promują usługę Orange Flex. Ukazuje ona ludzi poprzez sytuacje, które postrzegane są przez część społeczeństwa jako nieoczywiste czy kontrowersyjne. Kluczowe w tych momentach jest więc otrzymanie pozytywnej informacji, że to, co robimy, jest okay. Dlatego z pomocą naszym bohaterom przychodzi usługa Orange Flex, dzięki której niezależnie od sytuacji można być w kontakcie ze swoimi bliskimi i to na wielu różnych urządzeniach jednocześnie.
– W zeszłorocznej kampanii Orange Flex pokazywaliśmy, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć, że każdy z nas jest wystarczający. Teraz nasi bohaterowie już to wiedzą. A Orange Flex nadal towarzyszy im w każdej sytuacji i jest łącznikiem z bliskimi, którzy zawsze mogą zaoferować wsparcie – mówi Kamil Majewski, associate creative director z agencji GONG
Strategia mediowa najnowszej kampanii “Orange Flex wystarczy” została przygotowana, aby zmaksymalizować dotarcie i zbudować szeroką świadomości oferty. W kampanii główna uwaga została skierowana na spoty video, które wykorzystywane są na platformach YouTube, TikTok, AddressableTV, a także w kinie. Ponadto realizowane są działania OOH, display, programmatic, działania afiliacyjne oraz SEM.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media we współpracy ze spółką martech & e-commerce connected Salestube, a za platformę komunikacji odpowiada agencja GONG. Działania paid social realizowane są przez Follow Agency. Reżyserem spotów został Tomasz Knittel, za produkcję odpowiada Tyrka Studio, za postprodukcję – Chimney Poland, a za udźwiękowienie – Lunapark.