Opt Lasers w kwietniu 2024 roku rozpoczął współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. To strategiczne połączenie sił ma na celu optymalizację działań marketingowych Opt Lasers poprzez zaawansowane wsparcie analityczne oraz rozwój kampanii PPC, w tym Google Ads, Meta Ads oraz Bing Ads.
Opt Lasers, znane ze swojego zaangażowania w rozwijanie przemysłowych i hobbystycznych zastosowań technologii laserowych, poszukuje w Harbingers partnera, który pomoże przekształcić ich dotychczasowe metody dotarcia do klientów. Produkty w postaci niebieskich głowic laserowych ze względu na niskopoziomowość integracji wymagają specjalnego podejścia i zawężenia grup docelowych np. do technicznych osób decyzyjnych.
— Harbingers wnosi do naszego zespołu swoje bogate doświadczenie i analityczne podejście do marketingu cyfrowego. Jest to kluczowe dla nas, aby nasze unikalne produkty mogły znaleźć swoje docelowe grono odbiorców — mówi Mateusz Szymański, prezes zarządu Opt Lasers.
— Agencja digital marketingowa Harbingers znana jest z wdrażania i egzekucji skutecznych strategii i kampanii marketingowych, które rewolucjonizują obecność marek w świecie online. To dla nas wielka radość, że możemy współpracować z firmą tak innowacyjną jak Opt Lasers. Nasze zaawansowane narzędzia analityczne i doświadczenie w zarządzaniu kampaniami PPC pozwolą nam wspólnie osiągnąć założone cele marketingowe. Cieszę się, że do Harbingers dołącza kolejny Partner, dostarczający rozwiązania do sektora przemysłowego — dodaje Michał Stadler, senior sales executive w Harbingers.
Współpraca ta stanowi początek nowego etapu dla Opt Lasers, w którym firma zamierza nie tylko zwiększyć efektywność swoich działań reklamowych, lecz także znacząco poszerzyć swoje zasięgi rynkowe, umacniając pozycję lidera w innowacyjnych technologiach laserowych.