Opera GX i Game Changer stworzyły grę „Hell’s Obby” na platformie Roblox

Opera GX oraz agencja metaverse Game Changer (Group One) stworzyły „Hell’s Obby” – dynamiczną grę multiplayer na platformie Roblox, łączącą elementy klasycznego OBBY (obstacle course) z mechanikami znanymi z battle royale. W grze 25 graczy ściga się na szczyt postapokaliptycznego świata Rust and Fire, rywalizując ze sobą, unikając przeszkód i lawy, która stopniowo zawęża pole gry.

„Hell’s Obby” wprowadza unikalny tryb rozgrywki, który łączy precyzyjną zręczność z elementami walki i strategii. Gracze muszą nie tylko pokonywać kolejne etapy toru przeszkód, ale także eliminować przeciwników, wykorzystując szeroki arsenał broni i gadżetów. Do wyboru mają m.in. gitarową strzelbę, miotacz ognia, wyrzutnię granatów oraz różnego rodzaju pułapki. Dynamiczny charakter rozgrywki wymaga szybkiego podejmowania decyzji i umiejętnego planowania ruchów.

W trakcie rozgrywki gracze mogą zdobywać wirtualną walutę, którą wymienią na elementy personalizacji postaci. Wśród nagród znajdują się UGC Items inspirowane marką Opera GX, takie jak Maska GX, górna i dolna część garnituru GX, pluszak GX oraz Siekierka GX. Są to unikatowe przedmioty, które można przypisać do swojego awatara i wykorzystywać we wszystkich grach na Roblox. Dodatkowo, za wykonywanie codziennych misji, gracze mają szansę zdobyć do 450 Robuxów, które mogą wykorzystać w dowolnej grze w ekosystemie platformy.

Działania związane z grą są jednym z elementów kampanii Opera GX, której celem jest budowanie silnej społeczności graczy wokół marki. Gra wspierana jest działaniami promocyjnymi w mediach społecznościowych oraz reklamami w ekosystemie Roblox Ads.

Za pomysł i koncepcję „Hell’s Obby” odpowiada zespół Opera GX oraz agencji metaverse Game Changer, która jednocześnie zrealizowała i wyprodukowała grę. Do tej pory agencja skupiała się na tworzeniu wysokiej jakości produkcji gamingowych i metaverse na rynek polski. „Hell’s Obby” to pierwsza gra agencji dostępna globalnie od dnia premiery.