Opel rusza z lokalną odsłoną kampanii launchującej nowy model

Leo Warsaw (Publicis Groupe) realizuje lokalną odsłonę kampanii launchującej nowy model SUV-a marki Opel – Opla Fronterę (Stellantis). Agencja odpowiada za strategię, ideę kreatywną, działania digitalowe oraz dobór i koordynację działań z influencerami. Kampania pod hasłem „Opel Frontera – kiedy miasto Cię potrzebuje” ruszyła pod koniec lipca.

Nowy Opel Frontera to SUV gotowy na codzienne wyzwania i rodzinne przygody. Imponuje przestrzenią, solidnym designem, przestronnym wnętrzem, bagażnikiem do 1600 litrów pojemności oraz silnikiem w dwóch wersjach: w 100% elektrycznym lub hybrydowym. Wszechstronność czyni Opla Fronterę kompanem do krótszych i dłuższych tras – miejskim supersamochodem dostarczającym supermocy, by „ogarniać” więcej, szybciej i sprawniej. Z tych obserwacji narodziła się idea kreatywna polskiej odsłony kampanii, wykorzystująca komiksową stylistykę znaną z centralnego spotu Opla Frontery. Agencja rozwinęła komunikację w kierunku angażującym lokalnych odbiorców, a jej celem jest wzmocnienie obecności marki na polskim rynku oraz zwiększenie rozpoznawalności nowego modelu Opla. Do współpracy zaproszono influencerów – Olgę Frycz, Wiktorię Jasuwienas oraz Wujaszka Lifestyle. Autorem ilustracji na potrzeby landing page’a oraz social mediów marki jest ilustrator Bartosz Żuber.

Agencja Leo Warsaw odpowiada za opracowanie idei kreatywnej kampanii oraz strategii, która stanowi podstawę wszystkich działań komunikacyjnych. W ramach działań outdoorowych przygotowała projekt muralu oraz koordynowała jego realizację z Braughman Media Group,
w obszarze digital – przygotowała i uruchomiła landing page oraz wdrożyła interaktywny quiz, natomiast w obszarze współpracy z influencerami –  odpowiada za ich dobór oraz pełną koordynację współpracy. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który wspólnie z Leo Warsaw oraz Performicsem – odpowiedzialnym za działania z obszaru performance marketingu – wspiera – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Opel. Za badanie efektywności influencerów odpowiada agencja badawcza YOTTA. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.