ONE House wygrywa przetarg na obsługę dwóch marek Dr Wolff Group: Alpecin i Plantur 39

Agencja ONE House rozpoczęła współpracę z Dr Wolff Group, jednym z największych producentów farmaceutyków i kosmetyków w Niemczech. W maju 2024 roku wystartowała kampania dla marki Alpecin (www.alpecin.pl), skierowana do mężczyzn borykających się z siwieniem i wypadaniem włosów. W tym roku rozpocznie się również kolejna kampania, tym razem dla marki Plantur 39, skierowana do kobiet zmagających się z problemem wypadania włosów w okresie menopauzy.

W ramach współpracy z Dr Wolff Group, ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów (TV oraz digital), działania z zakresu content marketingu oraz analitykę działań online na polskim rynku.

Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Dr Wolff Group w ich działaniach na polskim rynku, realizując kompleksowe kampanie dla dwóch kluczowych marek w portfolio: Alpecin i Plantur 39. Wierzymy, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przyczynią się do dalszego sukcesu obu brandów w Polsce – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

ONE House współpracuje bezpośrednio z centralą firmy w Bielefeld w Niemczech, co zapewnia efektywną koordynację działań i realizację celów marketingowych na polskim rynku.