ONE House wspiera markę Substral w planowaniu i zakupie mediów digital

Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral, należącej do Evergreen Garden Care. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży produktów do pielęgnacji ogrodów poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.

W ramach współpracy ONE House odpowiada za kompleksowe planowanie i zakup mediów digital, koncentrując się na social media, YouTube, wyszukiwarkach oraz reklamie programmatic. Strategia zakłada wykorzystanie zaawansowanych narzędzi analitycznych, które umożliwiają precyzyjne targetowanie grupy docelowej, maksymalizując jej zaangażowanie w kluczowym sezonie ogrodniczym.

– W kampanii „Rośnij!” łączymy precyzyjne targetowanie z optymalizacją budżetu, co pozwala na skuteczne zwiększenie świadomości marki i realne przełożenie działań na wyniki sprzedażowe. Wykorzystujemy sprawdzone narzędzia digitalowe, aby efektywnie docierać do konsumentów i budować ich zaangażowanie – mówi Monika Wosińska, senior communications account manager ONE House.