Agencja komunikacji marketingowej ONE House przedłuża współpracę z międzynarodową marką Weleda na kolejny rok. Od 2019 roku ONE House konsekwentnie wspiera budowanie świadomości marki i promocję jej w 100% naturalnych i organicznych kosmetyków na polskim rynku. Dzięki wieloletniej współpracy Weleda ponownie powierzyła ONE House realizację kolejnych działań marketingowych.
W styczniu 2025 roku ONE House rozpoczyna intensywną kampanię digitalową oraz działania z zakresu influencer marketingu, promując dwie linie produktów Weleda:
- Skin Food – gama wielozadaniowych, nawilżających i odżywczych kosmetyków z efektem glow, przeznaczonych do pielęgnacji suchej i bardzo suchej skóry, dedykowana kobietom od 18. roku życia.
- Calendula – linia kosmetyków stworzona z myślą o naturalnej pielęgnacji i ochronie wrażliwej skóry dzieci już od pierwszego dnia życia.
Realizowane działania promocyjne wspierają sprzedaż produktów dostępnych u kluczowych partnerów handlowych, takich jak m.in. Hebe, Super-Pharm, Douglas oraz w wybranych drogeriach.
– Profesjonalizm i doskonałe wyczucie trendów w komunikacji, zrozumienie naszych potrzeb oraz duża elastyczność i otwartość zespołu ONE House na wyzwania z naszej strony pozwalają nam budować świadomość marki Weleda na rynku. Bardzo cenimy naszą współpracę i z przyjemnością zaczynamy kolejny rok z ONE House – mówi Agnieszka Jarzęcka, country manager, Weleda.
– Kontynuacja współpracy z marką Weleda to dla nas potwierdzenie zaufania do skuteczności naszych działań i zaangażowania agencji. Jesteśmy dumni, że możemy kolejny rok wspierać markę w umacnianiu jej pozycji na rynku kosmetyków naturalnych w Polsce – mówi Dominika Jankowska, communications account manager w ONE House.
ONE House od 6 lat odpowiada za kompleksową obsługę marketingową Weleda, obejmującą m.in. planowanie i zakup mediów, influencer marketing oraz realizację kampanii digitalowych.