Agencja OBTK nawiązała współpracę z Caucasus Auto, firmą specjalizującą się we wsparciu importerów aut z USA. W ramach projektu OBTK będzie doradzał i realizował działania w mediach społecznościowych na rynku polskim, koncentrując się na dotarciu do klientów B2B i budowaniu rozpoznawalności Caucasus Auto jako zaufanego partnera w imporcie samochodów.
OBTK odpowiada za kompleksowe doradztwo strategiczne w social media oraz bieżącą realizację działań na profilach Caucasus Auto w serwisach Facebook Instagram i Tiktok. Współpracę, która rozpoczęła się w październiku 2025 r., z ramienia klienta koordynuje gruziński zespół marketingowy Caucasus Auto.
Caucasus Auto to międzynarodowa firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku i zespołem liczącym ponad 700 specjalistów, wspierająca importerów samochodów z USA na całym świecie. Marka może pochwalić się ponad 1 000 000 sprowadzonych pojazdów i siecią 50 globalnych partnerstw, które pozwalają oferować atrakcyjne stawki i szybkie dostawy dla firm zajmujących się importem aut. Firma wspiera importerów samochodów z USA, zapewniając kompleksową obsługę procesu oraz przejrzyste koszty. Caucasus Auto jest oficjalnym partnerem Copart, który jest jedną z największych na świecie platform sprzedaży samochodów.



