Omnicom Media Group wygrał przetarg na obsługę mediową debiutującej na polskim rynku marki samochodów OMODA & JAECOO

W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.  Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu ww. marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.

Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i wideo). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.

– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając Klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager OMODA & JAECOO.

Odpowiedzialność za launch nowej marki motoryzacyjnej to wyzwanie, które wymaga zaangażowania doświadczonych partnerów. Kompetencje Omnicom Media Group w budowaniu komunikacji dla marek samochodowych mają długoletnią tradycję, dlatego też zwycięstwo w przetargu OMODA & JAECOO traktuję jako potwierdzenie atrakcyjności naszej oferty oraz innowacyjności rozwiązań, które proponujemy klientom z sektora moto – powiedział Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group.