OMD wygrywa przetarg na obsługę mediową Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.

OMD zwyciężyło w przetargu na kompleksową obsługę mediową Centrum Medycznego ENEL-MED S.A. Agencji powierzono m.in. stworzenie strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także realizację badań oraz analitykę.

W ramach wygranego przetargu, OMD będzie odpowiedzialne za obsługę zarówno głównej marki enel-med, jak i jej submarki enel-sport i marki dedykowanej medycynie i stomatologii estetycznej ESTELL, w obszarach B2C i B2B.

Wybór OMD jako naszego partnera mediowego był podyktowany kilkoma kluczowymi czynnikami: ekspertyzą agencji w obszarze digital połączoną z umiejętnością efektywnej syntezy działań wizerunkowych, zrozumieniem specyfiki branży usług medycznych i potrzeb naszej zróżnicowanej grupy docelowej oraz bogatym doświadczeniem agencji w zakresie działań performance – skomentowała Urszula Reichman, dyrektor marketingu enel-med.

Pierwsza wspólnie realizowana kampania informuje o uruchomieniu Centrum Zdrowia Psychicznego. To nowy projekt, w ramach którego pacjenci zyskują dostęp do profesjonalnej opieki psychologicznej i psychiatrycznej, jaką zapewnia niemal 100 specjalistów w placówkach w całej Polsce. Komunikacja ta jest jednocześnie pierwszą realizacją w nowej identyfikacji wizualnej marki, wprowadzonej w 2025 roku.

Cieszymy się, że możemy wspierać enel-med w misji dostarczania najwyższej jakości usług medycznych. Wierzymy, że nasze doświadczenie w integracji działań wizerunkowych z precyzyjnym targetowaniem oraz efektywny model prowadzenia działań ongoingowych, zapewni enel-med skuteczną komunikację zarówno w sektorze B2C, jak i B2B – mówi Maciej Marek, business partner w OMD.

Przetarg mediowy na obsługę Centrum Medycznego ENEL-MED S.A. toczył się równolegle z przetargiem kreatywnym. OMD będzie współpracować z w ramach stałej umowy.