OMD wygrało przetarg na obsługę mediową Orifarm Healthcare

Orifarm po raz kolejny wybiera OMD. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.

Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki
i badań.

Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu – podkreśla Magdalena Anna Pabjasz, head of OTC marketing and digital w Orifarm Healthcare.

Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z Orifarm Healthcare. Jako wieloletni partner mediowy klienta udowodniliśmy, że nadal doskonale rozumiemy jego biznes i potrafimy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści – powiedział Maciej Marek, business & communication partner, OMD.

Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.