Orifarm po raz kolejny wybiera OMD. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.
Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki
i badań.
– Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu – podkreśla Magdalena Anna Pabjasz, head of OTC marketing and digital w Orifarm Healthcare.
– Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z Orifarm Healthcare. Jako wieloletni partner mediowy klienta udowodniliśmy, że nadal doskonale rozumiemy jego biznes i potrafimy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści – powiedział Maciej Marek, business & communication partner, OMD.
Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.