OMD przeszło globalny rebranding

OMD Worldwide, największa sieć agencji mediowych należąca do Omnicom Media Group, zaprezentowała nowe, globalne pozycjonowanie marki, w którym podkreśla swoją wizję, ekspertyzę, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.

Hasłem „We Create What’s Next” OMD deklaruje gotowość do wyznaczania kierunków w świecie mediów, dzięki identyfikowaniu i wykorzystywaniu zmian w sposobach, w jakich konsumenci odkrywają, angażują się, dokonują transakcji i budują relacje z markami. W erze dynamicznego rozwoju retail mediów, connected TV, ekosystemów twórców i influencerów oraz nowych punktów styku, takich jak Generative AI Search, umiejętność ta jest kluczowa.  

Pozycjonowanie marki wspiera odświeżona identyfikacja wizualna – obejmująca między innymi unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD – która została zaprezentowana 5 lutego br., podczas globalnego spotkania, transmitowanego  na żywo dla 14 000 pracowników OMD w ponad 100 krajach.

Podczas wydarzenia, George Manas, CEO OMD Worldwide, podsumował także wyniki biznesowe OMD za 2024 rok, w trakcie którego agencja pozyskała nowych klientów o łącznej wartości 1,8 miliarda dolarów (po uwzględnieniu wygranych, strat i retencji).

Niezależnie od rynku, w którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów. W OMD Poland wierzymy, że to możliwe tylko wtedy, gdy każdy z nas robi krok więcej – dla klientów, partnerów i siebie nawzajem. Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata, to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, a jako jedna, globalna siła – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.