OMD Group zostało partnerem mediowym marki Triverna, firmy z branży travel e-commerce. Klient powierzył agencji zadanie stworzenia strategii obecności mediowej w mediach tradycyjnych oraz jej egzekucję i zakup mediów w ramach stałej współpracy.
– Jesteśmy dumni ze współpracy z Triverną. Wierzymy, że zaprojektowana przez nas strategia mediowa już niedługo przyczyni się do wzrostu świadomości marki klienta oraz przełoży się na wzmocnienie jej wizerunku jako innowacyjnego gracza na rynku turystycznym – komentuje Maciej Marek, business & communication partner z Grupy OMD odpowiedzialny za obsługę klienta.
Na przestrzeni stycznia i lutego OMD Group oraz Triverna zrealizowały pierwszą wspólną kampanię telewizyjną. Obejmowała ona emisję spotów i billboardów sponsorskich w telewizji oraz kanałach VOD.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD, ponieważ już na etapie przetargu udowodnili, że ich ekspertyza i doświadczenie w prowadzeniu, mierzeniu oraz optymalizowaniu działań offline, może być gigantycznym kontrybutorem przyszłego sukcesu Triverny. Pierwsze efekty mamy za sobą. Kampania zimowa pozwoliła nam ponownie niemal podwoić wyniki z rekordowego, ubiegłego roku, a parametry mediowe i jakościowe zostały dowiezione mocno powyżej oczekiwań. Najbardziej cieszy mnie, że ten sukces stanowi dla zespołu OMD jedynie motor napędowy i już pracujemy nad kolejnym, letnim flightem, by zrealizował jeszcze bardziej spektakularny wynik – mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu Triverna.