Grupa OKNOPLAST stawia na strategię, której fundamentem jest zróżnicowana oferta produktów i usług, skierowana do szerokiego spektrum klientów. Firma, działająca pod wieloma markami na różnych rynkach, dąży do zwiększenia swojej międzynarodowej obecności. Grupa wprowadza obecnie nowe logo, które razem z marką OKNOPLAST GROUP będzie używane w komunikacji biznesowej, skierowanej do kontrahentów, partnerów handlowych i dostawców. Nowe logo dotyczy wyłącznie komunikacji korporacyjnej Oknoplast Group. Bez zmian pozostaje dotychczasowy system identyfikacji dla partnerów handlowych i dystrybutorów oraz samej marki Oknoplast.
Nowe logo dotyczy wyłącznie komunikacji korporacyjnej Oknoplast Group. Bez zmian pozostaje dotychczasowy system identyfikacji dla partnerów handlowych i dystrybutorów oraz samej marki Oknoplast.
Jednym z priorytetów OKNOPLAST GROUP jest utrzymanie spójnej tożsamości, która gwarantuje najwyższą jakość i zaufanie klientów. Wspólna dla wszystkich marek filozofia jakości pozwala na zachowanie wysokich standardów, niezależnie od segmentu rynku. Wprowadzanie kolejnych marek pozwala Grupie na lepsze dostosowanie oferty do specyficznych potrzeb różnych grup klientów. Dzięki temu firma ma szansę dotrzeć do nowych odbiorców, oferując produkty bardziej dopasowane do ich oczekiwań.
Z biegiem lat GRUPA OKNOPLAST ewoluowała, zmieniając swoje przeznaczenie i sposób komunikacji. Dziś, z sześcioma markami w swoim portfolio – OKNOPLAST, WnD, ALUHAUS, HERMET10, CATADI, SKYVI – wprowadza nową strategię komunikacji. Nowe logo i marka OKNOPLAST GROUP będą używane w komunikacji biznesowej, skierowanej do kontrahentów, Partnerów Handlowych i dostawców. Natomiast pozostałe marki będą budowane niezależnie od siebie w zgodzie z własnymi DNA. I to one będą pojawiać się w komunikacji do klienta ostatecznego.
– W Grupie OKNOPLAST nasza strategia opiera się na oferowaniu zróżnicowanej gamy produktów i usług najwyższej jakości, skierowanych do szerokiego spektrum klientów. Działając pod wieloma markami zapewniamy najlepsze dopasowanie oferty do oczekiwań klienta, budując tym samym jego zaufanie na różnych rynkach. Nasza nowa strategia komunikacji oraz zmodernizowane logo są kolejnym krokiem w rozwoju marki Grupowej oraz sygnałem dla biznesu, że chcemy być jeszcze bardziej innowacyjni, przejrzyści i otwarci na współpracę. Nowa identyfikacja musi wyraźnie zaznaczyć to podejście i wyrażać naszą eksperckość w działaniu – podkreśla Jonasz Wiercioch, kierownik działu kreacji marketingowej OKNOPLAST.
Nowa identyfikacja Grupy została w pełni opracowana przez wewnętrzny dział kreacji marketingowej, który odpowiada za jej implementację i funkcjonowanie. Proces zmiany identyfikacji będzie stopniowy, a rozpoczął się od zmiany formy znaku graficznego. Dzięki uproszczonemu, nowoczesnemu designowi i odświeżonej, lekkiej estetyce, przekaz jest bardziej uniwersalny i przejrzysty. To przemyślany projekt, który będzie równie czytelny i zrozumiały dla odbiorców z różnych zakątków świata.