Oclean promuje nowy model szczoteczki przy pomocy hologramu

fot. mat. prasowe

Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.

Oclean w ramach współpracy z Disturbed Media Group UK przygotował dla konsumentów w Polsce doświadczenie HyperGram, w którym technologia przenika się z rzeczywistością. Hologramy, znane dotychczas głównie z produkcji filmowych science fiction, zagoszczą w dwóch prestiżowych warszawskich lokalizacjach. 5 i 8 czerwca hologram Oclean X Ultra odbiorcy zobaczyli na Dworcu Centralnym w Warszawie, a 17 i 18 czerwca będą mieli okazję zrobić to w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Projektując doświadczenie HyperGram wraz z Disturbed Media Group UK chcieliśmy pokazać odbiorcom, jak technologia przenika do naszego życia na każdym kroku. To, co kiedyś mogliśmy oglądać z filmach, teraz staje się rzeczywistością – zaznacza Johnny Jiang, Oclean chief marketing officer na rynkach europejskich. – Forma reklamy odnosi się bezpośrednio do naszego najnowszego modelu szczoteczki Oclean X Ultra. Oclean X Ultra, tak jak hologramy, które zobaczyli odbiorcy w Warszawie, łączy w sobie prozaiczność codziennej czynności, takiej jak higiena jamy ustnej, wraz z zaawansowaniem technologicznym, bo wykorzystaliśmy w niej technologię AI, dzięki której szczoteczka staje się osobistym asystentem w trakcie całego procesu czyszczenia – dodaje.

HyperGram wpisuje się w trendy doświadczania marki w trójwymiarowej rzeczywistości. Wykorzystuje najnowsze technologie hologramowe, takie jak monitory HyperVsn, które projektują obraz 3D, sprawiając wrażenie, że jest on zawieszony i lewituje w powietrzu. Pierwszy raz w Polsce konsumenci mogą doświadczyć HyperGram na żywo dzięki marce Oclean.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pokazać polskim konsumentom zupełnie nowy format i zaprosić ich do udziału w wyjątkowym doświadczeniu. To wszystko zasługa naszych relacji z Partnerami z Oclean – mówi Bailey Young, co-founder Distributed Media Group.