O kurka to musi być Lisner – ruszyła leśna odsłona znanej marki w nowej kampanii

Rusza nowa kampania marki Lisner, promująca linię produktów z kurkami, w której wspólnie z Michelem Moranem zapraszają widzów do lasu – podkreślając wyjątkowy smak swoich specjałów. 

Lisner, marka znana przede wszystkim z produktów rybnych, tym razem nieco zaskakuje, zapraszając na grzyby. Bo to właśnie leśne klimaty są motywem przewodnim, nowej kampanii, promującej produkty z kurkami od Lisnera. Głównym hasłem komunikacji jest „O kurka! To musi być Lisner”. Zabawna gra słowna wpisuje się w lekki i humorystyczny ton charakterystyczny dla marki.

W spocie, Michel Moran, wieloletni ambasador Lisnera, wciela się w nietypową dla siebie rolę, przydrożnego sprzedawcy kurkowych specjałów. Pojawiają się też inne kojarzone z marką assety, takie jak motyw muzyczny „Lisner woła mnie”, czy postać wikinga, podkreślająca komizm, ale i związki marki z daleką północą.

Spot emanuje ciepłą atmosferą i, jak zawsze w kampaniach Lisnera, nie brakuje w nim humoru.

Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja GPD, a produkcją zajęło się GPD Film Studio. Kampania będzie emitowana zarówno w telewizji, jak i w kanałach online