NYX Professional Makeup, marka należąca do portfolio L’Oréal, wprowadza na rynek nową linię produktów „The Face Glue”, zapewniającą długotrwały i perfekcyjny makijaż. W jej skład wchodzą baza pod makijaż oraz utrwalający spray, idealnie uzupełniając bestsellerowy żel do brwi „The Brow Glue” z franczyzy „The Glue”. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
Główne hasło kampanii – „BAZA, OD KTÓREJ CIĘŻKO SIĘ ODKLEIĆ” w humorystyczny sposób podkreśla główny atut produktu – wyjątkową trwałość. Strategia komunikacji obejmuje działania digitalowe (YouTube, Instagram, Facebook) oraz działania outdoorowe z wykorzystaniem technologii 3DOOH.
– NYX Professional Makeup to marka, która rozumie i angażuje młodą społeczność. Kampania 'The Face Glue’ idealnie wpisuje się w oczekiwania Generacji Z, oferując autentyczną i angażującą komunikację – mówi Laura Wieczorek, senior brand managerka NYX Professional Makeup HUB Polska i Kraje Bałtyckie w L’Oréal.
Agencja Labcon relevant stories odpowiada za całość działań – od koncepcji kreatywnej, po adaptację globalnych materiałów i zapewnienie spójności komunikacji. Elementy 3DOOH powstały we współpracy z Sadaj Studio. Kampania „The Face Glue” to pierwsza tegoroczna aktywacja NYX Professional Makeup wykorzystująca kanały OOH.