Microsoft, Cisco, Intel, SAP czy NTT DATA. Co łączy te wszystkie firmy technologiczne? To, że od lat angażują się w sport. Ostatnia z nich podpisała w połowie września 2024 r. wieloletnie partnerstwo w zakresie dostarczania technologii z jednym z najbardziej znanych angielskich klubów piłkarskich – Arsenalem Londyn. NTT DATA zadba o zapewnienie kibicom popularnych Kanonierów na całym świecie jeszcze bardziej spersonalizowanych doświadczeń.
NTT DATA, firma dostarczająca rozwiązania oraz usługi cyfrowe dla biznesu, w ramach wieloletniego partnerstwa stała się Oficjalnym Partnerem ds. Transformacji Cyfrowej Arsenalu Londyn. Organizacja wywodząca się z Japonii, od lat będąca wiodącym partnerem dla największych klubów i wydarzeń sportowych na całym świecie, wprowadzi nowe technologie mające na celu poprawę doświadczeń kibiców Arsenalu.
Podstawą współpracy będzie wykorzystanie możliwości i doświadczeń NTT DATA w zakresie transformacji cyfrowej, które mają usprawnić platformy cyfrowe i pogłębić więź z kibicami. W ramach partnerstwa NTT DATA dostarczy klubowi z Londynu narzędzia do analizy danych, uczenia maszynowego i integracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu Arsenal wzbogaci doświadczenia kibiców, oferując dopasowane treści dla społeczności na całym świecie. Kibice zyskają również dostęp do ekskluzywnych informacji, promocji i ofert zarówno Arsenalu, jak również jego partnerów.
– Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać NTT DATA jako naszego pierwszego Oficjalnego Partnera ds. Transformacji Cyfrowej. Naszym celem jest wzmocnienie więzi z kibicami na całym świecie. Ulepszanie naszych możliwości cyfrowych to kluczowa część tej drogi, w której dzięki usługom i połączeniom z kibicami możemy napędzać nasze wyniki i rozwój – skomentowała Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu.
– Arsenal jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie – powiedział Niccolo Spataro, CEO NTT DATA w Wielkiej Brytanii i Irlandii. – Jego zaangażowanie w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń kibicom jest pionierskie. Natomiast cel klubu, jakim jest stawianie ludzi w centrum innowacji, jest zgodny z podstawowymi wartościami NTT DATA i podejściem do biznesu. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Arsenalem. Będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie, aby przeprowadzić klub przez cyfrową transformację, która pomoże mu tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia dla kibiców na całym świecie – dodał Niccolo Spataro.
– NTT DATA od lat mocno angażuje się w sport, dając klubom i wydarzeniom dostęp do najnowszych technologii. Tour de France, The Open czy wyścigi NTT INDYCAR Series to tylko przykłady inicjatyw, którym dostarczaliśmy technologie. Nasza współpraca z Arsenalem Londyn jest kolejnym krokiem w tym kierunku. Cieszymy się, że jeden z najbardziej znanych klubów na świecie zdecydował się na współpracę z nami – dodała Aleksandra Porowska, dyrektorka marketingu z NTT DATA, firmy integrującej usługi IT także w Polsce.