NTT DATA zostało pierwszym oficjalnym partnerem ds. transformacji cyfrowej Arsenalu Londyn

fot. mat. prasowe

Microsoft, Cisco, Intel, SAP czy NTT DATA. Co łączy te wszystkie firmy technologiczne? To, że od lat angażują się w sport. Ostatnia z nich podpisała w połowie września 2024 r. wieloletnie partnerstwo w zakresie dostarczania technologii z jednym z najbardziej znanych angielskich klubów piłkarskich – Arsenalem Londyn. NTT DATA zadba o zapewnienie kibicom popularnych Kanonierów na całym świecie jeszcze bardziej spersonalizowanych doświadczeń.

NTT DATA, firma dostarczająca rozwiązania oraz usługi cyfrowe dla biznesu, w ramach wieloletniego partnerstwa stała się Oficjalnym Partnerem ds. Transformacji Cyfrowej Arsenalu Londyn. Organizacja wywodząca się z Japonii, od lat będąca wiodącym partnerem dla największych klubów i wydarzeń sportowych na całym świecie, wprowadzi nowe technologie mające na celu poprawę doświadczeń kibiców Arsenalu.

Podstawą współpracy będzie wykorzystanie możliwości i doświadczeń NTT DATA w zakresie transformacji cyfrowej, które mają usprawnić platformy cyfrowe i pogłębić więź z kibicami. W ramach partnerstwa NTT DATA dostarczy klubowi z Londynu narzędzia do analizy danych, uczenia maszynowego i integracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu Arsenal wzbogaci doświadczenia kibiców, oferując dopasowane treści dla społeczności na całym świecie. Kibice zyskają również dostęp do ekskluzywnych informacji, promocji i ofert zarówno Arsenalu, jak również jego partnerów.

Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać NTT DATA jako naszego pierwszego Oficjalnego Partnera ds. Transformacji Cyfrowej. Naszym celem jest wzmocnienie więzi z kibicami na całym świecie. Ulepszanie naszych możliwości cyfrowych to kluczowa część tej drogi, w której dzięki usługom i połączeniom z kibicami możemy napędzać nasze wyniki i rozwój – skomentowała Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu.

Arsenal jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie – powiedział Niccolo Spataro, CEO NTT DATA w Wielkiej Brytanii i Irlandii. – Jego zaangażowanie w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń kibicom jest pionierskie. Natomiast cel klubu, jakim jest stawianie ludzi w centrum innowacji, jest zgodny z podstawowymi wartościami NTT DATA i podejściem do biznesu. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Arsenalem. Będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie, aby przeprowadzić klub przez cyfrową transformację, która pomoże mu tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia dla kibiców na całym świecie – dodał Niccolo Spataro.

NTT DATA od lat mocno angażuje się w sport, dając klubom i wydarzeniom dostęp do najnowszych technologii. Tour de France, The Open czy wyścigi NTT INDYCAR Series to tylko przykłady inicjatyw, którym dostarczaliśmy technologie. Nasza współpraca z Arsenalem Londyn jest kolejnym krokiem w tym kierunku. Cieszymy się, że jeden z najbardziej znanych klubów na świecie zdecydował się na współpracę z nami – dodała Aleksandra Porowska, dyrektorka marketingu z NTT DATA, firmy integrującej usługi IT także w Polsce.