Nowe wyzwania i ekspansja Kuchni Vikinga. Firma szuka nowego dyrektora marketingu

fot. mat. prasowe

Kuchnia Vikinga – największy dostawca dań gotowych w Polsce – ogłosiła awans wewnętrzny. Maciej Niemyjski, dotychczasowy dyrektor marketingu, obejmuje stanowisko chief growth officer (CGO) i będzie odpowiadał za rozwój i wzrost firmy. W jego strukturze znajdzie się m.in. marketing (CMO) oraz nowo rozwijane linie biznesowe.

Naszym celem jest dalsza dynamiczna ekspansja – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Stanowisko Chief Growth Officera powstało po to, by połączyć w jednej roli kompetencje marketingowe, sprzedażowe i biznes development. To kolejny krok w profesjonalizacji struktur i realizacji naszych ambitnych planów – podkreśla Maciej Niemyjski.

Kuchnia Vikinga od 2018 roku notuje dynamiczny wzrost sprzedaży – dziś gotuje ponad 250 tysięcy posiłków dziennie, zatrudnia ponad 1500 osób, a prognozowane przychody na 2026 rok sięgają 1 mld złotych. Firma rozwija nie tylko diety pudełkowe, lecz także catering biurowy Pan Viking oraz sieć ponad 20 punktów stacjonarnych Viking Point. Działa w duchu startupu – szybko, odważnie i bez zbędnej biurokracji.

W związku ze zmianą organizacyjną firma rozpoczęła rekrutację na stanowisko dyrektora marketingu, który przejmie odpowiedzialność za rozwój marki i komunikację Kuchni Vikinga. Poszukiwany jest praktyk z doświadczeniem w dużych organizacjach, prowadzeniu działań B2C i B2B oraz ekspansji zagranicznej. Oferowane wynagrodzenie to 25–35 tys. zł netto (B2B) plus bonus roczny oraz pakiet benefitów obejmujący m.in. auto służbowe oraz pełne wsparcie relokacyjne (mieszkanie, przeprowadzka, adaptacja).

Ogłoszenie o pracę dostępne jest na stronie: rocketjobs.pl/oferta-pracy/kuchnia-vikinga-dyrektor-marketingu-cmo-bialystok-marketing-marketing.