Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

Od lewej: A.Asenkowicz, D.Armańska | fot. mat. prasowe

Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska jako head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager.

Armańska przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie ostatnio była kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.

Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.

To kolejne wzmocnienia zespołu odkąd Wydawnictwem Harde kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję Redaktorki Naczelnej i Dyrektorki Zarządzającej, a wcześniej związana była m.in. z wydawnictwem Egmont i Wydawnictwem Słowne.

Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. „Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.