Ruszyła kampania Snack Festival, nowości marki Przysnacki. W efektownych spotach wideo odkrywa przed nami „Nowy kształt chrupania”. Za koncept i realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, mającej w swoim portfolio popularne chrupki, prażynki, chipsy i krakersy. W promującej nową linię kampanii konsumenci zachęcani są do odkrywania „Nowego kształtu chrupania”. Przekąski wyróżniają się bowiem bardzo charakterystyczną i unikalną formą przestrzennych kształtów – udka kurczaka (Grilled Chicken) oraz małego tornado (Cornados).
– Przyciągające uwagę opakowania, zaskakujące kształty i dopasowane do nich smaki… Nasze nowości z linii Snack Festival potrafią pozytywnie zaskoczyć nawet najbardziej wymagających fanów przekąsek – wyjaśnia Łukasz Karpiuk, brand manager marki Przysnacki. – Tworząc komunikację, postanowiliśmy wykorzystać unikalne atrybuty produktów, prezentując je odbiorcom w spektakularny sposób – dodaje.
Kampania opiera się na formatach wideo – dwóch spotach głównych 15’’ oraz dwóch filmach na social media, przygotowanych we współpracy z popularnymi influencerkami – Oliwią Bieniuk oraz Roksaną „Rocksanką” Konkolską. Wszystkie 4 produkcje utrzymane są mocno w trendującym w social mediach stylu FOOH (fake out of home). Łączą realistyczne ujęcia z bohaterami z unikalnymi efektami CGI. Zdjęcia kręcono w Warszawie oraz Gdańsku.
– Efektowne produkty potrzebowały równie efektownego opakowania wizualnego. Apetyczne udka w środku miasta? Chrupiące tornado wielkości budynku? Bardzo proszę – wyjaśnia Sławek Skowerski, content© lead w GoldenSubmarine. – Z pomocą FOOHów mogliśmy zrobić to, co najważniejsze: pierwsze wrażenie – podkreśla.
Akcję wspierają, spójne wizualnie ze spotami, materiały BTL oraz szereg nośników OOH. Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja GoldenSubmarine oraz jej dom produkcyjny GoldenProduction. Planowaniem mediów zajął się Zenith Media.