Tegoroczna jesień to czas startu halowej trasy koncertowej zespołu KACPERCZYK, a wraz z nim na scenę wkraczają Felix Crispers w zupełnie nowej odsłonie. Popularne orzeszki zaskoczą swoich fanów nowymi, wyrazistymi smakami, jeszcze bardziej chrupiącą skorupką i odświeżonym designem opakowań. Dodatkowo, na rynku pojawiła się limitowana edycja Felix Crispers, która promuje współpracę marki z braćmi Kacperczyk oraz ich zbliżającą się trasę koncertową „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR”, zaplanowaną na trzeci kwartał 2025 roku. Wprowadzenie odświeżonej linii Felix Crispers będzie wspierane kampanią digitalową. Limitowana edycja orzeszków zostanie natomiast zaprezentowana w wyjątkowym projekcie muzycznym – live session z braćmi Kacperczyk.
Felix Crispers to wyjątkowe połączenie prażonych orzeszków ziemnych marki Felix i extra chrupkiej skorupki o intensywnym smaku. Do tej pory linia obejmowała trzy smaki: Classic Paprika, Crispy Onion oraz Hot & Spicy. Niedawno portfolio Felix Crispers przeszło metamorfozę i na rynek wchodzą zaskakujące nowości: Hot Paprika & Red Pepper, Creamy & Roasted Paprika oraz Cheddar & Blue Cheese. Połączenie ostrych przypraw – papryczki chili i czerwonego pieprzu, aromatyczna pieczona papryka czy duet klasycznego cheddara z niebieskim serem pleśniowym z pewnością przypadną do gustu miłośnikom wyrazistych nut smakowych. Świetnie sprawdzą się podczas codziennych aktywności i spotkań ze znajomymi – jako towarzysze ulubionego hobby, wspólnej zabawy, szalonych wypadów czy koncertów, np. tych promujących najnowszą płytę braci Kacperczyk „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”. Wszystkie smaki są dostępne w opakowaniach 125 g, a dodatkowo orzeszki Hot Paprika & Red Pepper można kupić także w opakowaniu 40 g.
– Pracując nad odświeżeniem konceptu Felix Crispers, postawiliśmy na podkreślenie najbardziej charakterystycznych cech produktu – chrupkiej skorupki oraz intensywnego smaku. Receptura została skomponowana tak, aby skorupka była jeszcze bardziej chrupiąca, przy czym ciasto jest delikatniejsze. Z myślą o pokoleniu Z, które często szuka nietuzinkowych produktów i intensywnych nut smakowych, wprowadziliśmy też nowe, wyraziste smaki. Ich eksplozję oddaje zmieniony design opakowań. Na pierwszym planie jest nasz kultowy orzeszek Felix, który wyłania się ze swojej extra chrupkiej skorupki, w otoczeniu aromatycznych przypraw. Taka kompozycja podkreśla, że Felix Crispers zapewniają podwójne doznanie – chrupania i kuszących, podwójnych kombinacji smakowych – powiedziała Katarzyna Fil, junior brand manager marki Felix w firmie Intersnack Poland.
Wszyscy jesteśmy Kacperczyk. Felix Crispers też
Marka Felix przygotowała jeszcze jedną wyjątkową niespodziankę, która z pewnością przypadnie do gustu fanom braci Kacperczyk. We współpracy z popularnymi artystami, powstała limitowana edycja orzeszków Felix Crispers, łącząca w sobie dwa smaki – łagodniejszego Cheddar & Blue Cheese oraz ostrzejszego Hot Paprika & Red Pepper – w nawiązaniu do zespołu, który tworzą dwaj bracia. Produkt w opakowaniu z motywem biało-czarnej spirali, będzie dostępny w sieci sklepów Żabka do końca grudnia br. i będzie promował trasę koncertową znanego duetu, zaplanowaną z okazji premiery jego najnowszej płyty pt. „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”. Trasa „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR” rozpocznie się 22 października w Poznaniu i zakończy 3 grudnia w Lublinie. Po drodze, bracia odwiedzą Wrocław, Katowice, Gdynię i Warszawę (odpowiednio: 7,15, 22 i 28 listopada). Szczegółowy plan koncertów dostępny jest na stronie braciakacperczyk.pl. Już w październiku, w sieci Żabka wystartuje konkurs, w którym do wygrania będą bilety.
Na koncertach, na fanów będzie czekała specjalna strefa, gdzie razem ze swoją paczką znajomych będą mogli spróbować nowości od Felix Crispers. W ramach współpracy powstał także specjalny materiał braci Kacperczyk (live session) z lokowaniem produktu, który można obejrzeć na kanale YouTube zespołu. Jest to forma teledysku z fragmentami trzech utworów z nowej płyty artystów. W nagraniu, zrealizowanym na stacji metra Pole Mokotowskie w Warszawie, wzięli też udział fani zespołu KACPERCZYK, którzy mieli przy tym okazję spróbować nowych orzeszków Felix Crispers. Za koncepcję i reżyserię live session odpowiada agencja kreatywna ANDIAMO.
– To miłe uczucie, a zarazem wyróżnienie, kiedy dowiedzieliśmy się, że Felix Crispers zawita do naszego muzycznego świata. Dzięki temu, możemy realizować niepowtarzalne i czasem nawet szalone pomysły – mówi Maciej Kacperczyk. – Wspólne nagranie live session, zwłaszcza w tak bardzo nieoczywistym miejscu, to z jednej strony spełnienie naszych muzycznych marzeń, ale przede wszystkim okazja do tego, aby nasi fani dostali od nas coś niepowtarzalnego – dodaje Paweł Kacperczyk.
– Marka Felix Crispers, już od kilku lat, jest związana z polską sceną muzyczną. Spotykaliśmy się z młodymi fanami hip-hopu i rapu na takich wydarzeniach jak SBM FFestival, Clout Festival czy Sun Festival. Współpraca z zespołem KACPERCZYK jest więc dla nas naturalnym krokiem w rozwoju brandu, a jego jesienna trasa – idealnym momentem na połączenie sił. Bracia Kacperczyk przełamują schematy, tworząc nową jakość w polskiej muzyce, a my stworzyliśmy nowe Felix Crispers, które świetnie sprawdzą się podczas spotkań z przyjaciółmi. Razem pokazujemy, że warto próbować nowości, łączyć różne smaki oraz style – dodała Katarzyna Fil, odpowiedzialna za pomysł oraz współpracę z braćmi Kacperczyk po stronie Intersnack Poland.
We współpracy z artystami firmę Intersnack wspiera także agencja Piloci Agency. Zespół KACPERCZYK reprezentuje wytwórnia SBM Studio. Sesję zdjęciową z ich udziałem zrealizował Miko Marczuk. Współpraca marki Felix z braćmi Kacperczyk oraz wprowadzenie odświeżonej linii orzeszków Felix Crispers wspierane jest kampanią digitalową oraz działaniami PR. Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za PR – MSL Group.
Linia Felix Crispers to jeden z kluczowych subbrandów w portfolio marki Felix. Cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród pokolenia Generacji Z, które docenia ją za wyjątkową chrupkość i różnorodność smaków. Felix Crispers wyróżniają się na tle tradycyjnych przekąsek orzechowych swoją nowoczesną formułą, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów wobec innowacyjnych i zaskakujących produktów i smaków. Wszystkie orzeszki z linii Felix Crispers produkowane są w Polsce, w zakładzie Intersnack Poland w Słomnikach koło Krakowa.