Nowa platforma prywatnych akademików StudentSpace zaprezentowała identyfikację wizualną

StudentSpace, platforma prywatnych akademików, uruchomiona w tym roku przez Signal Capital Partners, Griffin Capital Partners i Echo Investment zaprezentowała swoją identyfikację wizualną, hasło oraz stronę internetową. Logo marki przypominające rakietę, odzwierciedla misję StudentSpace – wspieranie studentów w ich nowej podróży.

Strategia założonego w marcu br. StudentSpace zakłada budowę 5000 łóżek dla studentów w nowoczesnych i energooszczędnych akademikach. Spółka zabezpieczyła już działki pod budowę pierwszych obiektów, a teraz uruchamia stronę internetową i prezentuje identyfikację wizualną marki. Granatowo-limonkowe logo marki symbolizuje eksploatację kosmosu, a zmodyfikowana litera „A” obrazuje rakietę – pojazd do osiągania pożądanych celów i odkrywania nowych możliwości. Wybór nie był przypadkowy, gdyż przestrzeń kosmiczna reprezentuje nieskończone możliwości i wyzwania, co doskonale wpisuje się w ambicję StudentSpace, którą jest wspieranie studentów w osiąganiu ich akademickich oraz osobistych celów.

StudentSpace chce nie tylko zapewnić studentom miejsce do spania, ale również komfortową przestrzeń do nauki, rozwoju, relaksu i tworzenia niezapomnianych wspomnień. Akademiki projektowane są w przemyślany sposób, aby oferować nowoczesne, bezpieczne i dynamiczne środowisko dostosowane do potrzeb studentów. To wszystko przekazuje anglojęzyczne hasło marki „Here you live”, w którym zawarte jest podwójne znaczenie słowa „live” – żyć i mieszkać.

Akademiki StudentSpace będą projektowane z myślą o polskich oraz zagranicznych studentach, ceniących sobie wygodę oraz komfort. Tworząc identyfikację marki, dążyliśmy do czegoś więcej niż tylko do estetyki. Naszą wizją było wykreowanie przestrzeni, która inspiruje, pobudza do kreatywności i wspiera rozwój osobisty. Chcemy, aby nasze budynki były miejscem, gdzie komfort spotyka się z innowacją, a elementy graficzne i hasło odzwierciedlają naszą misję: tworzenie przestrzeni, która otwiera drzwi do nieograniczonych możliwości i nowych perspektyw – wyjaśnia Ewa Gawron-Jasińska, marketing & PR manager w Griffin Capital Partners.

Zgodnie z zaprojektowaną identyfikacją wizualną i hasłem stworzono również nową, przejrzystą stronę internetową StudentSpace: www.studentspace.pl.

StudentSpace założono w marcu 2024 r. jako joint venture między Signal Capital Partners, Griffin Capital Partners i Echo Investment